Update Klingel: stijlvolle pakken

header pakken.jpg

Ze waren wederom te zien op de AW22 catwalks. Streetstylers kunnen er niet genoeg van krijgen. Dit najaar zien we het pak weer terug in alle mogelijke facetten. Van genderneutrale oversized blazers, de schouders kunnen niet breed genoeg zijn, tot en met het cropped jasje.

Veelzijdig maar ook klassiek, zo kunnen we de pakken van Klingel gerust noemen. Het pak heeft voor komend seizoen een stijlvolle make-over doorlopen met warme herfstachtige kleuren, een oversized tailoring of is juist gebleven bij de klassieke snit. Goed is goed. We laten je graag de pakken collectie van Klingel zien, combineer deze met een coltrui voor op het werk, ga je meteen door voor een afspraak voeg dan een paar opvallende accessoires toe. Hieronder een aantal uiteenlopende pakken, via de button onderin de mail tref je meer beelden van pakken.

Hier download je een PDF van deze update.