Persbericht: Paul Jacobs Fashion wordt Only for Men

OnlyforMen_Paul Jacobs_Exterieur.jpg

Al ruim 30 jaar is Paul Jacobs Fashion actief in Weert. De afgelopen twee jaar werd de mannenmodewinkel, door de ongeneeslijke ziekte van eigenaar Paul Jacobs, gerund door dochter Femke en schoonzoon Bas. Echter werd er voor op de lange termijn gezocht naar een passende overnamepartner. Deze is gevonden in Only for Men.

Only for Men heeft 18 winkels, waaronder in Veldhoven en Beek. De focus ligt vooral op het behoud van service en aanbod voor de vaste klant. Only for Men is hierin de perfecte match, gezien de aanpak en het merkenpakket van beide familiebedrijven vergelijkbaar zijn.

Vernieuwde winkel gaat open op 17 november

De winkel aan de Langstraat gaat vanaf 17 november open. In eerste instantie met een opheffingsuitverkoop, maar daarna met de nieuwe collectie. Van trouwcollectie tot maatpak en van sneakers tot jeans. Op 15 en 16 november worden vaste klanten uitgenodigd voor een speciale VIP-uitverkoop.

“Namens het gehele team onze dank aan onze fijne klanten voor het vertrouwen en de gezellige sfeer. We weten zeker dat de modische Weertenaar wederom gaat slagen aan de Langstraat. Dank Piet en Arthur Feenstra voor de prettige afwikkeling en succes aan team Only for Men.”Aldus Paul en Karin Jacobs.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Over Paul Jacobs Fashion

Paul Jacobs Fashion in Weert concentreert zich op Smart Business en Casual Menswear, maar ook met schoenen en accessoires. Zowel de jonge modische man als de klassieke man kan zijn draai hier bijzonder goed vinden. Van Italiaanse labels en maatwerk tot modische musthaves, zij die kwaliteit weten te waarderen en exlusief voor de dag willen komen, zijn in de winkel aan het juiste adres. Gastvrijheid, kwaliteit, service, een duidelijk assortiment en een prettige sfeer zijn belangrijke pijlers die Paul Jacobs Fashion als geen ander weet te mixen.

Over Only for Men

Van strak in het (maat)pak tot stoere jeans en sneakers. Wij hebben het allemaal in huis en onze modeadviseurs weten je er ook alles over te vertellen. Wij maken het mannen makkelijk om het beste uit hun garderobe te halen – én uit henzelf. Daarom vind je bij ons meer dan kleding, lifestyle en accessoires. Denk aan toffe events en natuurlijk de beste deals. Je kan het aan.

Met 18 winkels zit er altijd een Only for Men bij jou in de buurt! Wil je rustig komen passen of ben je op zoek naar een outfit voor een speciale gelegenheid? Wij helpen je onder het genot van een goede kop koffie. Of een wijntje natuurlijk.

Download hieronder de beelden, een pdf van dit persbericht of alleen de tekst.