Persbericht: lancering Podcast #1 rondom nieuw platform AllGoods

Nieuw platform AllGoods streeft naar duurzaamheid en transparantie: een initiatief voor bewustzijn en gedragsverandering in fashion.

Met gepaste trots presenteren AllGoods en Cream PR de allereerste podcast “Koplopers in fashion”. In deze nieuwe serie podcasts spreekt Annet Goede, initiator van AllGoods iedere keer een inspirerende gast uit de textiel- en mode-industrie. Samen bespreken zij hoe het gesteld is met de duurzaamheid in de kledingindustrie. Met deze podcast en andere initiatieven hoopt AllGoods meer transparantie rond het onderwerp te creëren.

De eerste podcast uit de serie kun je via deze link op Spotify beluisteren.

In deze eerste editie van “Koplopers in fashion” spreekt zij met Daniel Beernink, oprichter en eigenaar, van het Amsterdamse modelabel Rhumaa.

Rhumaa is daarmee een goed voorbeeld van een koploper in fashion. 'Sustainability is a journey.  We werken hieraan middels productie processen, de selectie van duurzame materialen en onze  werkwijze, om er een paar te noemen"

Over AllGoods

AllGoods is een nieuw opgericht platform, dat het gehele jaar door verschillende activiteiten ontwikkelt, met als doel: het creëren van impactvolle public relations binnen het vakgebied textiel en fashion, rondom circulariteit, duurzaamheid en inclusiviteit voor en door ALLGOOD COMPANIES & TRUE FASHION LABELS. Er is vanuit koplopers al veel kennis verzameld. Tegelijkertijd zijn er vanuit de consument veel vragen, zoals: welke modeproducenten zijn nu echt duurzaam? Waar wordt duurzaamheid als marketingtool ingezet? En: wanneer zet een modelabel een eerste stap in de goede richting?

Het platform dat AllGoods biedt, is er om media, influencers en overige stakeholders te informeren, inspireren en ondersteunen. En dat vanuit een aantal aansprekende koplopers in de modewereld, die al jaren vanuit duurzaamheid werken en voor wie dat eigenlijk de gewoonste zaak van de wereld is.

De vaste kern van AllGoods bestaat uit een aantal innovatieve koplopers  in de fashionindustrie, de samenstelling van deze kern zal binnenkort bekend worden gemaakt. Zij nodigen andere partijen uit om te participeren en denken mee over nieuwe events en mogelijkheden. Het grote doel van AllGoods is bewustwording en gedragsverandering bij de consument.

Cream PR, forward-thinking PR agency for fashion and lifestyle brands, faciliteert en initieert AllGoods en zet hiermee zijn knowhow, netwerk en ervaring van ruim 21 jaar in.

Cream PR
CAST