Persbericht: affirmeer dit najaar ‘good vibes’ met de Fall-Winter 22-23 collectie van Hot Potatoes

Van ‘Smile and be happy’ tot ‘Good vibes’. Roep dit najaar positieve gevoelens op met de nieuwste collectie van Hot Potatoes.

PB_header_GoodVibes.jpg

Uit onderzoek naar geluk blijkt dat het mogelijk is om je eigen emoties te sturen. Het geheim? Vriendelijk zijn voor jezelf en eventuele negatieve gedachten isoleren. Dit wordt ook wel affirmatie genoemd. Wie maar vaak genoeg positieve affirmaties herhaalt, traint de hersenen om positieve gedachten te versterken. Tijd om aan de slag te gaan dus!

Dit najaar helpt Hot Potatoes je een handje aan de hand van quotes. Is het tijd voor een dosis zelfvertrouwen? Laat de uitspraken ‘I’m limited edition’, ‘You are from another planet’ en ‘I like the way you roll’ complimenten aan jezelf zijn. Wil je graag je licht laten schijnen op de liefde? Ga voor ‘Hug me before go to sleep’. Voor positieve vibes in het algemeen schiet jij iedere dag met plezier in de sloffen met de teksten ‘Make love never cry’ en ‘Love has no gender’.

Een huis vol positiviteit

Ook de mannenlijn van Hot Potatoes tovert een glimlach op je gezicht. De collectie wekt het ultieme relaxt-gevoel op met afbeeldingen en teksten over slapen, series bingen en gamen. De kindercollectie kent quotes als ‘Hug me’, ‘Good vibes only’, ‘Your my best friend’, ‘My home is my stadium’ en ‘Let’s play!’

Het moge duidelijk zijn: de eigenwijze sloffen van Hot Potatoes zijn perfect voor het hele gezin. Alle sloffen hebben een uniek uiterlijk die de ‘vandaag-blijf-ik-lekker-binnen’ dagen nóg een beetje knusser maken. Kies allemaal je favoriete quote én maak jullie thuis tot een plek vol positiviteit.

Voor de duurzame held op pantoffels

Terwijl Hot Potatoes je uitnodigt om in je comfortzone te blijven, zorgt het Spaanse merk ervoor dat de natuur hetzelfde kan doen. De collectie van Hot Potatoes is groener dan ooit. De modellen hebben een buitenzool van natuurlijk rubber en gerecylede kunststofsnippers. De superzachte binnenzool is gemaakt van 100% gerecycled polyurethaanschuim en de verpakkingen van 100% gerecycled karton, bedrukt met waterbasis inkt. Dat maakt het vrij van chemicaliën.

Verkoopprijzen liggen tussen de €39,95 en de €44,95.

Met deze button kun je beelden downloaden:

Over Hot Potatoes
Je kent het wel: een gat in je sok waardoor het lijkt alsof je teen je aanstaart. Spanjaarden noemen sokken met gaten liefkozend ‘Potatoes’. Voilà (of 'listo' op z'n Spaans); het idee van Hot Potatoes is geboren. Hét Spaanse alternatief voor die kapotte sokken. Hot Potatoes draait om comfort met een humoristische twist en biedt pantoffels voor mannen (40-47), vrouwen (36-42) en kinderen (28-39). De pantoffels hebben uitneembare zooltjes en kunnen in de was.