NIEUWS: Cream PR & AllGoods naar CAST

Sustainability raakt ons allemaal, voor Cream PR en AllGoods is dit de aanleiding om woensdag 15 januari  te verhuizen naar CAST in Nieuwegein, handelscentrum voor schoenen, sport en mode. Met CAST hebben we een unieke locatie gevonden, centraal gelegen in het land, waar we AllGoods verder kunnen uitrollen en ons midden in het handelsdomein bevinden. Vanuit deze basis  faciliteren we een representatieve showroom met ruimte voor workshops, presentaties, afspraken en speciale gelegenheden voor de aan AllGoods verbonden merken en bedrijven. Een interessante nieuwe ontwikkeling, naast de al lopende ideeën en plannen is er nu ook de link met retailers, een belangrijke factor en stimulans voor de consument.

Voor Cream PR is het een niet meer dan logische stap vanwege de werking met de digitale showroom inclusief snelle delivery- en pick up service. CAST is goed bereikbaar en bovendien bevinden we ons te midden van 160 showrooms met een internationaal aanbod van meer dan 600 merken. We zien veel mogelijkheden om extra aandacht en naamsbekendheid te genereren via mediakanalen en influencers, voor de individuele merken als ook voor CAST.

Over AllGoods:

AllGoods is een netwerk van allgood companies & true fashion labels, dat op 3 februari zal worden gelanceerd in CAST tijdens het KICK-ON event. Het delen van inspiratie en informatie staat voorop. De vaste kern bestaat uit innovatieve koplopers op het gebied van duurzaamheid  die uiteindelijk ook meedenken over toetredende partijen, events en ideeën initiëren voor concepten. We zijn enthousiast om te delen dat de volgende organisaties al van AllGoods deel uitmaken: Rhumaa, MYOMY, ReShare en Project Cece.

Marijn Verschure, general manager van CAST: ‘’Met de komst van Cream PR en AllGoods zetten we met CAST een nieuwe samenwerking neer die helemaal past bij deze tijd. We kunnen gebruik maken van elkaars kennis en expertise. Een andere vorm van samenwerken waarbij we elkaars initiatieven vanuit een centrale ligging en strategisch oogpunt voor de langere termijn verder kunnen uitrollen en ontwikkelen.’’

Annet Goede, founder Cream PR en AllGoods: "Onze move naar CAST betekent veel voor ons, we bevinden ons te midden van een mooi aanbod van inspirerende bedrijven en een vernieuwende, frisse aanpak vanuit het CAST team. We hebben er veel zin in om de schoen 'an sich' de aandacht te geven die het zou moeten krijgen."

Cream PR
CAST