AW22 Klingel pakt breed uit met de jassencollectie

Klingel_AW23_579735_E199,99_CR-PR_1.jpg

Of je nu kiest voor een pastelkleurige teddycoat, de oversized cape of een outdoor overshirt met franjes. Je vindt het bij Klingel. Ook zien we de gewatteerde jas weer terug. Van de doorgestikte jas krijgen we nog niet genoeg, ingenieuze stikpatronen zijn geplaatst in een genuanceerd kleurverloop. Maar wie liever gaat ​ voor de klassieker, dan ben je ook aan het goede adres, van wikkeljassen tot de klassieke mantel, in ruit of uni en in verschillende lengtes verkrijgbaar.

De bijpassende schoenen zijn van ara-Shoes. Via de button hieronder download je alle packshots in een keer of selecteer je de beelden die je wilt gebruiken. De verkoopprijzen staan in de bestandsnaam en zijn vanaf E 79,99 t/m E 199,99.

Via deze button ga je naar de beeldbank voor alle merken: